Things Fall Apart i> به دو داستان متقابل می پردازد که هر دو در Okonkwo، یک مرد قوی از روستای ایبو در نیجریه تمرکز دارند. اولین، یک افسانه قدرتمند در مورد مناقشات بین المللی بین فرد و جامعه، سقوط Okonkwo از فضل با جهان قبیله ای است. دومین، به عنوان مدرن به عنوان اولین باستان است، مربوط به برخورد فرهنگ ها و نابودی جهان Okonkwos با رسیدن مسیحیان تهاجمی اروپایی است. این درامهای دوقلو کاملا هماهنگ با آگاهی قادر به درک زندگی طبیعت، تاریخ بشر و اجبارهای مرموز روح است.
خرید کتاب همه چیز فرو می پاشد
جستجوی کتاب همه چیز فرو می پاشد در گودریدز
معرفی کتاب همه چیز فرو می پاشد از نگاه کاربران
من برنامه ای برای انجام یک بازبینی واقعی برای این کتاب ندارم، اما احساس می کنم باید بر روی تنفر از Okonkwo که بسیاری از مردم در بررسی های آنها ابراز کرده اند، نظر دهند. بله، Okonkwo، به راحتی آن را بیان می کند، یک خائن که احساسات کمتری را در خارج از خشم و بی حسی نشان می دهد. او همسران و فرزندان خود را می کشد، بسیار جنسی است و دارای استانداردها و انتظارات برای دیگران و - به ویژه - خودشان هستند که به سادگی شنیع هستند. اما آنچه که من از مردم میپرسم که آن را ذکر می کنند و سپس از آن به عنوان یک دلیل برای نفرت از این کتاب استفاده می کنند: چه کسی در زمین به شما گفته است که دوست دارید شخصیت هایی را که در آن خواندید دوست داشته باشید؟ شما کاملا تحت هیچ شرایطی دوست ندارید یا حتی همدردی نکنید با شخصیت های داستانی. این موضوع داستان نیست نقطه ای از داستان این است که صحنه را تنظیم کنید، آن را با شخصیت ها پر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. حداقل، در ابتدای سطح قابل تصور، این چیزی است که داستان است. هیچ کتاب راهنمایی برای اینکه چرا باید از یک کتاب لذت ببرید وجود ندارد. هیچ حکمی وجود ندارد که می گوید شما باید کاراکترها را دوست داشته باشید تا کتاب خوبی باشد. صادقانه، این یکی از مفاهیم جذب کننده ای است که تا به حال شنیدم. این ایده که یک کتاب به اندازه کافی برای شما خوب نیست، زیرا شما با یک شخصیت مخالف هستید، افکار و اعمال کاملا پوچ است. من اشتباه نکنم، نمی توانم Okonkwo را ثابت کنم. اما من متوجه شدم که چرا او همان راهی است که او دارد و از این واقعیت است که او شخصیت پیچیده، لاغر و جذاب است. و این صادقانه همه چیز را به من نیاز دارد مطمئنا، هر زمان که Okonkwo از یکی از همسرانش را از بین ببرد، من با خشم بسیار سختی روبرو میشوم، اما من همچنین قادر به یافتن رابطه او با Ezinma کاملا جالب و همچنین مشکلات پدرش و ترس از شکست است. همه چیز، واقعا. من فقط احساس کردم که باید این را بگویم. یک بار و برای همه: برای خواندن کتاب خوب نباید شخصیت اصلی را دوست داشته باشید. همه چیز در مورد شما نیست، خواننده عزیز. تشکیل Z-snap و خارج کردن
مشاهده لینک اصلی
این همواره بر روی لیست مبهمی از \"کتابهای گاه به گاه\" خوانده شده است. من آن را به عنوان یک کلاسیک شناختم و می دانستم که در مورد محیط بسیار کمی می دانم، اما اغلب من فقط می دانستم که آن را به عنوان یک رمان پس از استعمار از قاره آفریقا مشهور بود. خوب، یک چالش در مورد Habitica مربوط به ویدیوهای دوره ی Crash Course جان گرین وجود داشت، من در هنگام مرور فروشگاه کوبو آن را دیدم، و تصمیم گرفتم آن را در مورد زمانی که من نادانگی خود را در این زمینه ثابت کرده بودم. بررسی های انجام شده از این کتاب در به هر حال، سایت هایی مانند Goodreads ممکن است خشم القا کنند. فقط یک اخطار البته این کاملا کامل نیست، اما من نمی توانم از یک کتاب که هر کس موافق کامل است فکر کنم. مهم این است که متفاوت است؛ این به معنی بسیاری از مردم است، و آن را بر روی چیزهایی که در نیجریه اتفاق افتاده بود در زمانی که کتاب تعیین شده بود، و در آن زمان نوشته شده بود. این یک ترکیبی از نیجریه و داستان غرب است. حتی عنوان به ادبیات غربی اشاره دارد، بنابراین اگر شما این نکات را نفهمید، ممکن است کمی گیج شده باشید. من فکر نمی کنم که حتی سعی شود که به راستی یک داستان Igbo، رمان داستانی این داستان در حوادث واقعی واقع شده است، اما البته فریبندگی ادبیات در اینجا است - هوبریز، هامارتایا، هک، حتی \"مسائل روزمره\". این یک بازتاب در یک جهان از دست رفته است، جهان که حتی در طول داستان از بین رفته است؛ آن را با ناراحتی گلدار رنگی یا خوشبینی به جلو نگاه نگیرید، اما دو جوامع را کنار هم قرار داده و تماشا می کنند که بر یکدیگر تاثیر می گذارند. تماشا کنید که چگونه آنها یکدیگر را نقد می کنند، ناسازگاری آنها، تجدید نظر برای مردم از هر طرف به عبور از بیش از. سبک ساده داستان گاه به گاه و گویا سخن گفتن یک دستگاه ادبی متعهد است؛ این یک نسخه ساده، تقریبا یک افسانه، از یک تاریخ پیچیده است. در حال حاضر در اینجا نوشته شده است.
مشاهده لینک اصلی
با عرض پوزش، من واقعا می خواستم این کتاب مختصر تقریبا غیر قابل خواندن را دوست دارم، اما من به شدت از شما خواسته است که برای هزینه های جنجالی و معنوی بیشتری از این رمان پرسیده شود. تم های آن من را به عنوان باور نکردنی تلخ و تلگراف قابل پیش بینی - زندگی قبیله ای اولیه با وجود بسیاری از معایب بهتر است؛ مبلغین بدی هستند من می خواستم کاراکتر ها را دوست داشته باشم، اما آنها را غیرقابل قبول و غیر قابل شناخت یافتم. صدای روایت رماننویسها به شدت دردناک بود تا تلاشهای بیهوده برای طرح برخی از ظواهر صحت داشته باشد. من درک می کنم این رمان به طور جامع در نمرات جوان تر آموزش داده می شود - اگر چنین است، این دانشجویان همدردی من را به دست آورده اند. اطلاعات بیش از حد در مورد yams و دلایل خوب برای ضرب و شتم یکی از چند زن. من فقط نمی فهمم آنچه که مردم در این ناامید، کتاب کوچک می بینند.
مشاهده لینک اصلی
استعمارگرایان از Colonised24 آوریل 2012 نگاه کنید، من قصد دارم به این کتاب امتیاز خوبی بدهم نه به این دلیل که من واقعا از آن لذت می برم و یا به آن کشیده شده ام، اما بیشتر به این دلیل که ما از بینایی مردم جهان از استعمار می بینیم مستعمره این کتاب در نیجریه است و توسط نیجریه بومی به زبان انگلیسی نوشته شده است (که البته زبان دوم او است، گرچه او همچنین استاد دانشگاه براون است). با این حال، اگر یک نمونه از ادبیات پس از استعمار برای نقد مستعمرات یا جهان استعماری، یک نوع شگفتی طراحی شده است. یک مفهوم وجود دارد، به اعتقاد من اولین بار توسط رودیآر کیپلینگ ساخته شده، بار ناخوشایند سفید باران. این ایده ای است که تمدن اروپایی به شغل خود مبادرت کرده است که تمدن خود را به جهان برساند و نژادهای غیر اروپایی را از بی میلی به ارمغان بیاورد. با این حال، یک نوع از سوالات این است که آیا این بار، به عنوان آن است که طراحی شده است، واقعا قصد استعمارگران، و یا به سادگی تبلیغاتی که توسط فرماندهان امپراطوری سخن گفتن بود. من تمایل دارم نسبت به تفسیر دوم متکی باشم. دلیل آن این است که من می گویم این به این دلیل است که اگر ما یک مطالعه موردی را انجام دهیم، آن چیزی که از بومیان استرالیا می آید، ما می بینیم که بار باران مردانه هرگز آنها را از فقر بیرون نکشید و نه برای عدم تلاش. در حقیقت، تلاش برای تمدن بومیان، تقریبا اثر متفاوتی نسبت به آنچه که در نظر گرفته شده بود، داشت. به شرطی که در جامعه ما گروه کوچکی از بومیان وجود داشته باشد که با فرهنگ ما به خوبی ادغام شده اند، اما هنوز بسیاری وجود دارد. در حالی که ممکن است در اطراف یک شهر استرالیا تعجب کنید و در واقع قبیله های بومی ساحلی در پارک های شهر را نمی بینید، من اطمینان می دهم که آنها آنجا هستند (و من به کسی احتیاط می کنم که فقط به دنبال یک نگاه باشد). آنچه که ما در این کتاب می بینیم هر چند یک دیدگاه از داخل فرهنگ است که مستعمره شده است، و مانند بومی ها، آن کار نمی کند. با این حال، این کتاب به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول شامل فروپاشی اجتماعی فرهنگ بومی از درون به علت تناقضات خود است، و بخش دوم شامل تخریب شیوه زندگی و فرهنگ به عنوان امپریالیست ها (به شکل مبلغان) انجیل خود را از رفاه اقتصادی اروپا بر آنها تحمیل می کند. به طرق مختلف ما دوست داریم که امپریالیست ها را از بین بردن فرهنگ های طبیعی بومی ها انتقاد کنیم، هرچند گاهی اوقات لازم است. جنبه های بسیاری از فرهنگ ما وجود دارد که ما پیش بینی می کنیم و جنبه های بسیاری وجود دارد که واقعا وحشیانه هستند، ما فقط می خواهیم عقب نشینی کنیم و بگوییم، اما این فرهنگ آنهاست. اقدامات بومی را از کسی بپرسید که از طریق پای مجازات است. به نظر می رسد چکار باید انجام شود به جز اینکه فرد را فلج کند. آیا قرار است بازدارنده باشد؟ خوب، مانند بیشتر بازدارنده ها، کار نمی کند مجازات اعدام بازدارنده قاچاق مواد مخدر در سنگاپور و بالی است اما به نظر نمی رسد افراد مواد مخدر قاچاق مواد مخدر یا کشتار مردم در ایالات متحده را متوقف کنند. در مورد بریدن دست راست یک دزد در بعضی از فرهنگ ها (دست راست که دست شما را می خورید و دست چپ دست شما با لب به لب خود را پاک کنید)، این است که بازدارنده یا به سادگی یک مجازات که به معنای واقعی کلمه مانع از شخص از هر زمان قادر به دوباره به جامعه دوباره به یکپارچه سازی. همه ما اشتباهات را مرتکب میشویم، و یکی از چیزهای خوب در مورد جامعه ما این است که مجازات به مردم امکان می دهد که بازگشت و تبدیل به اعضای مولد جامعه شوند (همانطور که با خودم اتفاق افتاده است). سپس مسیحیان وجود دارد، نه اینکه من واقعا در برابر مبلسیارها چیزی ندارم. هر چند بسیاری از آنها پیشنهاد کرده اند که مبلغین اولین موج استعمار است. این بدان معنی است که وقتی مبلغان رسیدن به شما می توانند مطمئن باشند که بازرگانان، ارتش و سرانجام استعمارگران، پشت سر هم هستند. با این حال، من متاسفم که بسیاری از مبلغان، هر دو پس از آن و در حال حاضر، خود را به عنوان اولین بار از موج اعضای استعمار. بسیاری از مسیحیان تاریخی هستند که واقعا به انجام آنچه که آنها معتقدند (و من معتقد است) خوب است. من اعتقاد ندارم که اشتباه است که کسی جایگزین مذهبش شود، مخصوصا اگر مذهب آنها آنها را در ترس و ستم زندگی کند. با این حال، از لحاظ تاریخی روشن است که افراد دشوارتر از مسیحیان به عنوان پیشگامان برای تلاش های استعماری استفاده می کنند و زمانی که مبلغان از چین اخراج شدند، من حدس می زنم که این یکی از دلایل این کار بود. عنوان این رمان در مورد تخریب زندگی سنتی روستا است. به ما این است که در مورد تغییر، جایی که به نظر آنها دنیای آنها است که هزاران سال از آنها نابود شده است. استقرار استعمار همواره اتفاق می افتد و من اعتقاد ندارم که ما نباید مردم قبیله ای را فرصتی برای تجربه زندگی جدید بدانیم، اما من اعتقاد ندارم که ما حق داریم یک کشت و زرع را در سراسر جهان بکار ببریم. چیزی که ما اروپایی ها، به ویژه اروپایی های مسیحی ما، فراموش می کنیم این است که مسیحیت هرگز به معنای ایجاد تک کشت نیست، بلکه ...
مشاهده لینک اصلی
تینرها جادوگران بیشتری را جذب می کنند. برای من غیرممکن است که درباره تعدادی از احمقهای خودخواهانه که دخترانشان را میفروشند و همسرشان را شکست می دهند، مراقبت کنند.
مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب همه چیز فرو می پاشد
خرید کتاب همه چیز فرو می پاشد
جستجوی کتاب همه چیز فرو می پاشد در گودریدز
مشاهده لینک اصلی
این همواره بر روی لیست مبهمی از \"کتابهای گاه به گاه\" خوانده شده است. من آن را به عنوان یک کلاسیک شناختم و می دانستم که در مورد محیط بسیار کمی می دانم، اما اغلب من فقط می دانستم که آن را به عنوان یک رمان پس از استعمار از قاره آفریقا مشهور بود. خوب، یک چالش در مورد Habitica مربوط به ویدیوهای دوره ی Crash Course جان گرین وجود داشت، من در هنگام مرور فروشگاه کوبو آن را دیدم، و تصمیم گرفتم آن را در مورد زمانی که من نادانگی خود را در این زمینه ثابت کرده بودم. بررسی های انجام شده از این کتاب در به هر حال، سایت هایی مانند Goodreads ممکن است خشم القا کنند. فقط یک اخطار البته این کاملا کامل نیست، اما من نمی توانم از یک کتاب که هر کس موافق کامل است فکر کنم. مهم این است که متفاوت است؛ این به معنی بسیاری از مردم است، و آن را بر روی چیزهایی که در نیجریه اتفاق افتاده بود در زمانی که کتاب تعیین شده بود، و در آن زمان نوشته شده بود. این یک ترکیبی از نیجریه و داستان غرب است. حتی عنوان به ادبیات غربی اشاره دارد، بنابراین اگر شما این نکات را نفهمید، ممکن است کمی گیج شده باشید. من فکر نمی کنم که حتی سعی شود که به راستی یک داستان Igbo، رمان داستانی این داستان در حوادث واقعی واقع شده است، اما البته فریبندگی ادبیات در اینجا است - هوبریز، هامارتایا، هک، حتی \"مسائل روزمره\". این یک بازتاب در یک جهان از دست رفته است، جهان که حتی در طول داستان از بین رفته است؛ آن را با ناراحتی گلدار رنگی یا خوشبینی به جلو نگاه نگیرید، اما دو جوامع را کنار هم قرار داده و تماشا می کنند که بر یکدیگر تاثیر می گذارند. تماشا کنید که چگونه آنها یکدیگر را نقد می کنند، ناسازگاری آنها، تجدید نظر برای مردم از هر طرف به عبور از بیش از. سبک ساده داستان گاه به گاه و گویا سخن گفتن یک دستگاه ادبی متعهد است؛ این یک نسخه ساده، تقریبا یک افسانه، از یک تاریخ پیچیده است. در حال حاضر در اینجا نوشته شده است.
مشاهده لینک اصلی
با عرض پوزش، من واقعا می خواستم این کتاب مختصر تقریبا غیر قابل خواندن را دوست دارم، اما من به شدت از شما خواسته است که برای هزینه های جنجالی و معنوی بیشتری از این رمان پرسیده شود. تم های آن من را به عنوان باور نکردنی تلخ و تلگراف قابل پیش بینی - زندگی قبیله ای اولیه با وجود بسیاری از معایب بهتر است؛ مبلغین بدی هستند من می خواستم کاراکتر ها را دوست داشته باشم، اما آنها را غیرقابل قبول و غیر قابل شناخت یافتم. صدای روایت رماننویسها به شدت دردناک بود تا تلاشهای بیهوده برای طرح برخی از ظواهر صحت داشته باشد. من درک می کنم این رمان به طور جامع در نمرات جوان تر آموزش داده می شود - اگر چنین است، این دانشجویان همدردی من را به دست آورده اند. اطلاعات بیش از حد در مورد yams و دلایل خوب برای ضرب و شتم یکی از چند زن. من فقط نمی فهمم آنچه که مردم در این ناامید، کتاب کوچک می بینند.
مشاهده لینک اصلی
استعمارگرایان از Colonised24 آوریل 2012 نگاه کنید، من قصد دارم به این کتاب امتیاز خوبی بدهم نه به این دلیل که من واقعا از آن لذت می برم و یا به آن کشیده شده ام، اما بیشتر به این دلیل که ما از بینایی مردم جهان از استعمار می بینیم مستعمره این کتاب در نیجریه است و توسط نیجریه بومی به زبان انگلیسی نوشته شده است (که البته زبان دوم او است، گرچه او همچنین استاد دانشگاه براون است). با این حال، اگر یک نمونه از ادبیات پس از استعمار برای نقد مستعمرات یا جهان استعماری، یک نوع شگفتی طراحی شده است. یک مفهوم وجود دارد، به اعتقاد من اولین بار توسط رودیآر کیپلینگ ساخته شده، بار ناخوشایند سفید باران. این ایده ای است که تمدن اروپایی به شغل خود مبادرت کرده است که تمدن خود را به جهان برساند و نژادهای غیر اروپایی را از بی میلی به ارمغان بیاورد. با این حال، یک نوع از سوالات این است که آیا این بار، به عنوان آن است که طراحی شده است، واقعا قصد استعمارگران، و یا به سادگی تبلیغاتی که توسط فرماندهان امپراطوری سخن گفتن بود. من تمایل دارم نسبت به تفسیر دوم متکی باشم. دلیل آن این است که من می گویم این به این دلیل است که اگر ما یک مطالعه موردی را انجام دهیم، آن چیزی که از بومیان استرالیا می آید، ما می بینیم که بار باران مردانه هرگز آنها را از فقر بیرون نکشید و نه برای عدم تلاش. در حقیقت، تلاش برای تمدن بومیان، تقریبا اثر متفاوتی نسبت به آنچه که در نظر گرفته شده بود، داشت. به شرطی که در جامعه ما گروه کوچکی از بومیان وجود داشته باشد که با فرهنگ ما به خوبی ادغام شده اند، اما هنوز بسیاری وجود دارد. در حالی که ممکن است در اطراف یک شهر استرالیا تعجب کنید و در واقع قبیله های بومی ساحلی در پارک های شهر را نمی بینید، من اطمینان می دهم که آنها آنجا هستند (و من به کسی احتیاط می کنم که فقط به دنبال یک نگاه باشد). آنچه که ما در این کتاب می بینیم هر چند یک دیدگاه از داخل فرهنگ است که مستعمره شده است، و مانند بومی ها، آن کار نمی کند. با این حال، این کتاب به دو بخش تقسیم می شود، بخش اول شامل فروپاشی اجتماعی فرهنگ بومی از درون به علت تناقضات خود است، و بخش دوم شامل تخریب شیوه زندگی و فرهنگ به عنوان امپریالیست ها (به شکل مبلغان) انجیل خود را از رفاه اقتصادی اروپا بر آنها تحمیل می کند. به طرق مختلف ما دوست داریم که امپریالیست ها را از بین بردن فرهنگ های طبیعی بومی ها انتقاد کنیم، هرچند گاهی اوقات لازم است. جنبه های بسیاری از فرهنگ ما وجود دارد که ما پیش بینی می کنیم و جنبه های بسیاری وجود دارد که واقعا وحشیانه هستند، ما فقط می خواهیم عقب نشینی کنیم و بگوییم، اما این فرهنگ آنهاست. اقدامات بومی را از کسی بپرسید که از طریق پای مجازات است. به نظر می رسد چکار باید انجام شود به جز اینکه فرد را فلج کند. آیا قرار است بازدارنده باشد؟ خوب، مانند بیشتر بازدارنده ها، کار نمی کند مجازات اعدام بازدارنده قاچاق مواد مخدر در سنگاپور و بالی است اما به نظر نمی رسد افراد مواد مخدر قاچاق مواد مخدر یا کشتار مردم در ایالات متحده را متوقف کنند. در مورد بریدن دست راست یک دزد در بعضی از فرهنگ ها (دست راست که دست شما را می خورید و دست چپ دست شما با لب به لب خود را پاک کنید)، این است که بازدارنده یا به سادگی یک مجازات که به معنای واقعی کلمه مانع از شخص از هر زمان قادر به دوباره به جامعه دوباره به یکپارچه سازی. همه ما اشتباهات را مرتکب میشویم، و یکی از چیزهای خوب در مورد جامعه ما این است که مجازات به مردم امکان می دهد که بازگشت و تبدیل به اعضای مولد جامعه شوند (همانطور که با خودم اتفاق افتاده است). سپس مسیحیان وجود دارد، نه اینکه من واقعا در برابر مبلسیارها چیزی ندارم. هر چند بسیاری از آنها پیشنهاد کرده اند که مبلغین اولین موج استعمار است. این بدان معنی است که وقتی مبلغان رسیدن به شما می توانند مطمئن باشند که بازرگانان، ارتش و سرانجام استعمارگران، پشت سر هم هستند. با این حال، من متاسفم که بسیاری از مبلغان، هر دو پس از آن و در حال حاضر، خود را به عنوان اولین بار از موج اعضای استعمار. بسیاری از مسیحیان تاریخی هستند که واقعا به انجام آنچه که آنها معتقدند (و من معتقد است) خوب است. من اعتقاد ندارم که اشتباه است که کسی جایگزین مذهبش شود، مخصوصا اگر مذهب آنها آنها را در ترس و ستم زندگی کند. با این حال، از لحاظ تاریخی روشن است که افراد دشوارتر از مسیحیان به عنوان پیشگامان برای تلاش های استعماری استفاده می کنند و زمانی که مبلغان از چین اخراج شدند، من حدس می زنم که این یکی از دلایل این کار بود. عنوان این رمان در مورد تخریب زندگی سنتی روستا است. به ما این است که در مورد تغییر، جایی که به نظر آنها دنیای آنها است که هزاران سال از آنها نابود شده است. استقرار استعمار همواره اتفاق می افتد و من اعتقاد ندارم که ما نباید مردم قبیله ای را فرصتی برای تجربه زندگی جدید بدانیم، اما من اعتقاد ندارم که ما حق داریم یک کشت و زرع را در سراسر جهان بکار ببریم. چیزی که ما اروپایی ها، به ویژه اروپایی های مسیحی ما، فراموش می کنیم این است که مسیحیت هرگز به معنای ایجاد تک کشت نیست، بلکه ...
مشاهده لینک اصلی
تینرها جادوگران بیشتری را جذب می کنند. برای من غیرممکن است که درباره تعدادی از احمقهای خودخواهانه که دخترانشان را میفروشند و همسرشان را شکست می دهند، مراقبت کنند.
مشاهده لینک اصلی